Selasa, 4 Januari 2011

The Tourist

last week aku g lah tgok cite The Tourist kt Sunway Pyramid.  Aku nk tgok sbb ade Johny Depp (btul ke ejaan ni) gn Angelina Jolie.  Cite ni pada aku best n berbaloi tgok sbb cite ni ade klako, action, rmnce..smuanye ade.  Yang aku xsgkenyer si Johny Depp nehh, aku igtkan cite tourist ni cm byk 'action' ar kan..so xkn ade ar babak2 yang klako2 ni sme..tp mmg kelakar..srriessss.....Dah la ak tgok gn org yg suke gelak..dia tu dok gelak besar sblah aku..mcm hape..tp xdelah gelak cm tgok antu kak limah aritu..okey smbung balik, cite The Tourist ni mgisahkn tntang..si Angelina ni (gf samseng) diarahkan oleh bf dia cari seseorang yg berbadan n ktinggiannyer sme gn bf n buat smua orang percaye yg lelaki tu bf dia.  So, kat situlah si Johny Depp ni terpilih.  Johny Depp ni sorg cikgu matematik nk melancong ke Venice (klu xsilap aku la) pstu jmpe gn Angelina n terjatuh cinta.  Mase tu la mcm2 jadik sebab Angelina ni kan gf gengster so mesti la org carik dia..dlm mse yg sme Johny Depp ni aka knonyer bf Angelina (gengster) ramai yang nak cari..termasuk la polis n gengster lain.  Korang tgok lah cite ni..nanti ade kjutan yg best yg korg sndri xsgke.ehehee..lpas tgok..korang rate la sndiri cmne movie tu okehh...selamat menonton.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

marilah mengomen-mengomen