Rabu, 23 Mac 2011

risik + tunang!

Assalamualaikum korang smua...dlm mse sbulan ag aku akan dirisik n pstu mgkin akan bertunang dalam mase terdekat.  Aku da start search baju, makeup n mini pelamin.  Tapi semuanye cm mahal,..rase cm nk tempah baju sndri and nk mkeup sndirik jekkkk..pstu xyah la pelamin bagai kn??  Ade la stu package ni, untuk tunang..baju, makeup, aksesori smua ar..hrganyer RM400 tp xde pelamin la..korang rase ok x?? Ak xtahu la nk pelamin ke x..confuse neh..cmne?? Untuk hantaran, aku ingat nak wat 5-7...Cam kt bawah ni ha... :-

Untuk Lelaki (aku bagi)
1. Sireh junjung
2.Cupcake
3.Buah-buahan
4.Kuih Bahulu (nak sruh tok wat)
5.Biskut (rse cm nk wt sndiri)
6.Baju + Seluar
7.Belt + Wallet

Untuk Perempuan (dia bagi)
1. Tepak sireh + cincin
2. Buah
3. Cupcake
4. Baju Kurung Moden
5. Chocolate

Ok ke cmni?? Ak xde idea sebenarnyer..Ag pn aku anak first and fmly mmg takde experienced lgsg bab2 kenduri bagai ni lahh..aiyakkkkk!! baru tunang da pening ekk?? lom kwen ag.. LOL!! Nanti if aku da jmpe baju n brg2 tunang..aku akn update ag n share gn korang okehh..thanks sudi bace..jmpe ag! Assalamualaikum!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

marilah mengomen-mengomen