Isnin, 27 Februari 2012

Baju Bersanding

Assalamualaikum semua...

ehehe..tahu...ni da en3 kedua dahh..arini xbz..so leh la cite byk pkara kn..  So skrg, nak cite psl designer baju bersanding aku lah.. Aku ambil dengan kak Sheila, so far aku tengok design dia semua nye tepat dengan citarasa aku lahh.. kak sheila ni bagi banyak price, depends pada jenis material and design yang korang nak, leh fb je dgn dia tnye..dia sgt mesra dan baik sgt.

Insyallah bulan 3 ni siap la bajunya, nak fitting pastu seminggu sebelum majlis baru aku pergi ambil.. Harganya??? ermmm...korang leh click fb dia, ni link nyer.. https://www.facebook.com/sheilamohd ok?? nanti kalau da siap...aku bg la nengok sket2x je ke...intai2x skit jelah kn..nti kang..awal2x xsyiok la kennn..ehehehhe... so klu ak nk suggest dia pon..nak kene bajunye siap lahh..nti ble da siap..aku btaw k..pstu aku share k..ehehhe..

okey lah..tu jekk..jkgi klu rajin..ak share la pe2x yg sblm ni ak xsmpt..taw?? k Assalamualaikum..bye.. erm..ag stu..sori klu ade slh silap ye.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

marilah mengomen-mengomen