Khamis, 31 Mei 2012

Puas ati dpt spray shiro

Assalamualaikum korang,..hye..today....terasa sangat2x....badmood..xde gado gn spe...kje xbyk pon.tp rse nk mrh.  Kalau nk piyed tu mungkin la kan..tapi ni..bru je lepas piyed.

Arini smpai serak suara n skt tekak mrh kt shiro (my tucen) sebab dia sgt noty harini.  Tengah mengaji, dia pegi cakar2x kite..melompat kt muke..adoii..btul2x menduga kesabaranku ini.  Tapi da janji pada diri sendiri..xnk jentik tinge dia klu dia nakal.  So ade bce blog, kalau tucen noty, spray air je kt dia.  Tu la yg aku buat..aku kejar dia dlm bilik..n spray air!! leh bygkan x..tahap kemarahan aku n byk mne aku spray air kt dia?? ergghh..bengangggg...! Dia cuma haiwan kan..dia cuma kucing..mne la taw kite wtper kn..tapi ak xpnah aggp dia kucing..slalu aggp cm ank aku.  Smbl smbur air, smbl nasihat kt dia..ahahhaa..lawak btul...

okey, berbalik pada yg marah td tu kan..hari ni..ak rse tanda2x cm nk piyed.  Macam skt pinggang..moody..erm lagi stu..pinggul ni ha..ntah npe..rse sengal2x..adoii...harap2x..xdela sakit2x yg aku xtaw.

ermm..lege rsenyer luah kt sni..at least...da cool sket.. cm bse..pe2x yg ak ade wt slh..maafkan aku k..Salam ari jumaat esok, slmt bercuti pd yg bercuti, selmt bercuti sbtu n ahad jgk...n slmt pgntin baru pd yang akn berkahwin..n slmt menghadiri kenduri kwen.sbb cuti sekolah rmai yg kwen kn..ok la..nite2x.. assalamualaikum..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

marilah mengomen-mengomen