Khamis, 21 Jun 2012

Pandang sikit pun tak?

Assalamualaikum semua..so hari ni..pendek je 'entry' aku.  Ak kan keje kat tempat baru so, kat sini persekitaran lain sikit dari kat tempat lame. Kat sini kurang staf, so kene buat la keje sama-sama lah.  Aku xkisah pun nak buat keje sama-sama tu.

Ceritanya hari ni lah, ak tolong seseorang hari ni.  Adalah beberapa perkara yang aku tolong yang menyenangkan kerja dia.  Ada satu kerja ni, sangat2x penting sebab dah hampir due date.  Aku kerja keras dari pagi tadi kot.  Tadi baru dapat siapkan, sebab baru jumpa orang yang berkenaan.  Bila aku bagi balik kerja yang da siap tu..dia cuma cakap..letak je kat situ.  Perghh..aku bukanlah mengharapkan balasan, sekurangnya pandang dan senyum pun da cukup buat hati aku berbunga-bunga tanda dia hargai kerja aku.

Aku ikhlas buat kerja tu k...cuma bila kerja tu sesuatu yang susah payah aku usaha..dan tidak dihargai..rasa 'upset' lah...well...nak buat camne kan?? Takpelah...biar aku jela senyum dan tepuk bahu sendiri...cakap terima kasih..heeeeeeeeeee~~ well..aku memang seorang yang suka motivate diri sendiri bila rasa rendah diri  atau rasa 'down'.  Macam cakap sorang-sorang lah...tapiiiiii..ak waras lagi okey...selagi ianya untuk perkara yang baik kan?? tu je nk share..nk luah kat korang2x..baru rasa lega...ok..thanks bace blog aku k...

salah silap harap dimaafkan..assalamualaikum.

2 ulasan:

  1. sob sob sedihnya..
    aku pnh kena..rasa macam haihhh penatnya buat sgh2 tapi tak de pun nak ckp terima kasih.

    oleh itu, lama2 kebal la hati ni..sebab dh selalu kena. hahaha

    BalasPadam
  2. kan?? itulah...rse xdhargai..penat2x je buat..sbb tu aku motivate dri sndiri..ehehhe..

    BalasPadam

marilah mengomen-mengomen