Rabu, 6 Jun 2012

anak bulusku : shiro nak ber'MAIN' !!!!!

Assalamualaikum...

GrrrrrrRRrrrr....tengah geramm niii...kucen aku tu si shiro tu...da menggatal...!! Baru ni, aku ade beli kucen baru..nmenyer shimo...baru 3 bulan..yang dak shiro ni..da 7 bulan..ade ke dia nak hentam si shimo tuu..adoii..kecik lagi budak tuu....

dia dok terkejar2x si shimo tu haaa...da siap cium2x bntot tu...eeii..geram btul aku..dikurungnye si shimo..dia sebok kuis2x dak tu dlm sgkar tuu..kang kurung lak si shiro...ble dia xnmpak shimo dpan mate...bsing lak mulut dia..stress btul la aku..da start nk membirah!! pastu yang bestnyerr...da mule la..wat suara birah dia tuu...suara manje la knon...eii...mnympah la mummy dgr shiro!!

Sekarang..xleh dok sekali dahh..kene asing2x...sian kt shimo sbb xleh main kt luar...kene dok kt dlm kandang je memanjang...cume waktu aku keje jela..aku lepas dia dlm bilik..shiro lak aku lepas kat ruang tamu.  Pastu waktu aku balik...mule2x layan dulu si shiro birah..ahahha..pstu layan shimo lakk..adoii...da mcm ape..

Semalam kemuncaknyer...dia mungkin da terlebih birahh...makin menjadi2x dia...bising teramattttttttttttttttt!!! dia punyer tgn kan panjang..dicapainya smua bnde dlm sangkar tu...pastu xpuas ati sbb xdpt pgg si shimo...dia pnjat smpai atas sangkar tu..gerammnyerrr....xleh tido...smpai pkl 3!! last2x..mintak tlong gn adik...sruh tido gn shiro!!

Fuuuhh..pastu baru la legaa...lepaskan shimo..n aku pun baru la boleh tido..kalau x...maw aku belasah si shiro tu nti..ahaha..yela..da penat2x...buat lak birah dia..awal btul menggatal dia..Shiro....jangan nak mengade ye..umur setahun, baru mummy bagi ber "MAIN" !! tawww!!!! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!

tu jek nk cite..psl si shiro yang membirah..menggatal..nak ber?????? "MAIN"!! okey..salah kate..harap dimaafkan...assalamualaikum... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

marilah mengomen-mengomen