Selasa, 31 Julai 2012

Bulan Ramadhan:Bulan Sabar (untuk aku)

Assalamualaikum..apa khabar korang semua..harap-harap sihat k..

Erm..sekarang da masuk 11 Ramadhan, sekejap je kan..sepanjang Bulan Ramadhan ni,..banyak betul yang menduga kesabaran aku.  Tapi semuanya jadi kat opis...tension giler..

1. Panggil2x aku...then?? Tolong bukakkan surat ni...erm..fine...bukak surat ye... (dia bukan bos aku k)
2. Panggil2x aku..then?? Tolong fotostat surat ni... (dia bkn bos ak jgk)
3. Ada keje x? Buatkan hrmis saya... (dia bkn bos aku......!! )
4. Kelim sy bulan ni jgn lupe buat ye.. (bkn bos aku jgkk...!! grrrr )
5. Ada keje x...klu xde kje..nk bagi keje... (setahu aku..aku ni PA bos jeeeeelahhhhh!!)

Gerammnyerrr....dlm hati ni...sabar k..senyumm...mmang snyum..snyum tpakse..redha je..takpe lahh..aku buat k..tapi ni semua keje korang kn..jawab jelah kat akhirat nanti...tanggungjawab korang tp lepaskn kt aku.. :((

Kenape xnak buat kerje sendiri?? Kenape xleh tengok orang duduk senang?? Jenis aku ni..kalau wat keje..suke wat keje cepat2x habis...so...orang memang xkan perasan yang aku tengah sibuk.. Ye, memang bos aku xde...tapi aku nak buat filing..dan filing memerlukan aku duduk kat bilik dan tekun!! Kalau asyik kene tu kene ni..bilenyer nak siap filing aku ni??

Takpelah...biar aku pujuk hati aku sendiri...Setiap pe yang berlaku..pasti ada sebab..dan pasti ada balasannya kan..aku xnak buat apa2x..sebab aku percaya pada qada' dan qadar..

Maafkan aku..kalau entry aku kali ni..buat korang xsuke..tapi aku hanya nak lepaskan apa yang terpendam..Assalamualaikum..jaga diri baik-baik..dan semoga kita sama-sama mendapat keberkatan dari bulan yang mulia ini..insyallah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

marilah mengomen-mengomen