Selasa, 3 Julai 2012

Tido Meniarap Dilarang Dalam Islam??

Assalamulaikum semua, hai..apa khabar..ehehhe..aku sihat je...alhamdulillah..harap-harap korang pun sama la ye.

Ikut perancangan, takde entry hari ni.  Tapi tetibe tadi bukak fb, ada status dari seorang rakan yang mengatakan bahawa tido meniarap adalah dilarang dalam islam dan salah seorang penghuni neraka?? biar betik...posisi tidur pun boleh jadi sebab seseorang jadi penghuni neraka?

Ermm..aku bukanlah xnak percaya..tapi kurang percaya lagi2x ayat terakhir tu..Islam tu kan mudah..Takkan la sebab cmtu boleh masuk neraka?? Aku bukanlah alim ulama, jadi aku xberani nak ulas status kawan aku tu.  So mane2x kawan yang tahu pasal ni, dan ada bukti yang sahih.  Tolong beritahu aku ye, sebab aku kurang percaya apa yang terpapar di internet.  Kadang-kadang hadis pun direka-reka sendiri.  Zaman sekarang serba canggih, so orang pun da pandai nak mengkreatifkan diri.  Adoi..aku xberani woo...

Jadi, kalau ada sape-sape tahu dan ade bukti tentang perkara ni, tolong beritahu aku k. Terima kasih kawan-kawan,..perkara yang baik kita kenalah sebarkan ye dok? Assalamualaikum dan bye2x.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

marilah mengomen-mengomen