Isnin, 6 Ogos 2012

Tepung Pelite for FREEEEEEEEEEEE

Assalamualaikum...hihii...arini..nk btaw satu jek...pendek jekk...

Kuih feveret mse bulan pose, kueh tepung pelite.  Tapi start dari mula puasa sampai hari ni, memang tak pernah pun jejak g bazar ramadan kt kawasan sini.  Di hari yang mulia...pada hari Isnin ini...saya umumkn..saya mendapat..kuih tepung pelita....yahuuuu...ahahahahha..selama ini ku sangat mendambakannya..tetapiii..ku malas menjejak bazar.  Akhirnya...sudah tertulis rezeki ku..mendapat tepung pelita free pada Nuzul Al-quran=17 Ramadhan..alhamdulillah....syukur di atas nikmat yg Allah berikan..

Owh! nak btaw...kat aras aku ni..da start psg lampu liplap2x..korang lak cmne?? tmpt aku belum ag...last2x baru pasang..baru le best..ye dok..ahahaha...bile nengok lampu..bru la terase bahang raye tu da dkat...klu tmbah lak dengan lagu raye..msti lagi best kan?? Nak tnye ni...tahun ni beraye, baju raye sedondon tak? Aku memang tiap2x tahun braye sedondon, tahun ni tambah lagi ahli...suami aku...ehehhe..

Mulenyer plan nak warna hijau laut...sekali mak aku jatuh cinta dengan warna baju nikah aku...Baju nikah aku ade bunge2x wrne teh susu, pastu tudung aku pun opkos teh susu la kan...dia kenan gn warne tu lahh..terus tadi msej..ckp...nk baju raye taun ni wrne sme gn baju nikah along..alahaiii mak....awat bitaw arini..xbtaw malam raye? Mak pnye psl..xpe...along snggup berkorban....ahahahha

Dari tepung pelite..melalut ke lampu liplap..melalut ke baju raye..ha...tu la kelebihan pmpuan..ahahaha..okey la...Selamat memasak jakgi pada yang memasak, dan pada yang berpuasa..selamat berbuka selepas azan maghrib di tempat anda ye..ehehhe..ok....Assalamualaikum...ampun maaf klu tersilap kate...byee.... :))

cayanggg kat semua reader.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

marilah mengomen-mengomen