Jumaat, 28 September 2012

ttc : Jamu Susuk Dara

Assalamualaikum semua,...ni da petang...patutnye da balik ni...tapi tengah tunggu bahan mesyuarat untuk di print, so saje2x la nak update blog.

Just nak kongsikan, aku baru je order jamu susuk dara.  Ada dua item aku beli, satu jamu pengantin dara, pastu masker vagina.  Aku nak hilangkan senggugut aku ni dulu kalau boleh.  Dari apa yang aku baca, memang ramai yang berpuas hati dengan produk ni.  So, aku nak cuba lah.  Lagi satu aku nak beli jamu aku dara, tapi  stok habis sekarang ni, so xdapat lah nak beli.  Takpelah, cuba bersihkan dulu dalaman, pastu bile ade stok boleh la beli kan?

Korang pernah pakai tak jamu ni? So.....aku da try jamu ni. Nak kena pantang minum air sejuk, ais, NOOOO a biggg NOOOOO.  So first day tu aku kena insert 2 biji dalam tut, pastu tunggu 3 hari baru keluarkan.  Hasilnyaaa...xberapa memberangsangkan sebab....aku kuakan awal..ahahaha.. Aku gelojoh ok..terukkk betul.

Pastu baki jamu tu kena makan. Adala dalam sehari tu, aku tercampur air sejuk dengan air panas. Aku tak perasan yang masa aku tekan air tu kua air sejuk. Tapi aku pikir okey la kan..sebab aku campur air panas. Tapi,...lepas je aku minum air...terus aku muntah2x...muntah yang sangaattttttt terukkkk. Banyak kali aku muntah sampaikan berulang ke toilet. Dah la masa keje,..sudahnya aku kol laki aku suruh jemput. Dalam kete aku muntah lagi..kali ni dah tak tahan...behenti tepi...aku muntah tepi jalan.  Lagi la banyak muntah. Lembik badan aku aritu.

Aku habiskan jugak jamu tu..tapi aku dah tak repeat order dah.. Yang masker vagina tu pulak..aku pakai untuk hilangkan gatal2x jek..haha.. berkesan taw? Haihhh...gatal2x tu..yang kat badan2x pun boleh sapu k..korang ni bukan boleh caye sangatt..ahahaha..

K la bye. :p

2 ulasan:

  1. Shasa..
    makcik yg sy gi urut tak bagi makan jamu..sbb panas. nnt lagi susah nak lekat. sy pernah try jamu mak dara. bila makcik tu bagitau terus tak makan. Buang cam tu jer. testimoni byk yg berjaya..tak tahu mana 1 yg betul.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ermm..yekee..tp ramai yg suggest ambik jamu,..ni mkck urut lak ckp cmtu..rsaw plakk

      Padam

marilah mengomen-mengomen