Isnin, 24 September 2012

Period ke tak ni? Erm...

Assalamualaikum...morning....monday bluessss..hihihi...

Disebabkan hari ni hari isnin..kene carik warna yang bagi naik semangat skit..bru la xde bluesss sgt kn...

Ermm...nak tanya ni, semalam aku keluar darah sikit..pastu aku terus la pakai pad sebab kalau ikutkan lagi 3 hari nk piyed.  Yela..kadang2x..leh terawal...kadang terlewat..normal la kan....

Pastu..lepas pakai tu..xde la kua..smpai la sekarang..Risau plakk...period xjadi ke ape? Yela..kadang-kadang lepas kawen ni, hormon kan da bercmpur..so jadik pening ko piyed aku..ni first time jadik gini.  Sebelum ni..pernah la 3 hari lewat..pastu kua darah sikit...pastu xkua..esoknyer terus kua banyak...dua kali jadi gitu...


should i worry or not?

Tapi yang ni first time...nak tanye la kawan-kawan yang da kawen ni..patut ke aku risau?  Or korang pernah alami ke pe yang aku rase ni..risau ni...sebab last month pun..tetibe piyed 6 hari jek...selame ni 7 hari...xpnah pun 6 hari..ehehhe..leh tak risau gitu..

tolong la aku korang.....hukkkk...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

marilah mengomen-mengomen