Selasa, 18 September 2012

anak bulusku : Shimo mcm Sakit..nape?? :(

Assalamualaikum semua,..selamat menyambut hari Malaysia...

Lepas 3 hari bercuti..kita kembali bekerja.  Mengadap orang yang kita suke, tak suke, menghadap mesin2x, komputer..kan?

Just nak share, shimo kucing aku tu,...macam tak sihat..pagi tadi dia muntah, pastu semalam dia asyik termenung je...pastu mengelak bila orang nak pegang dia..jangan la dia sakit..xnak ilang kucing lagi..cukup la shilo da mati.. :((

Makan ok,..berak ok..bila aku ajak main bola..dia aktif macam biasa je..tapi nape dia asik termenung pastu mengelak bila orang nak pegang.. Please shimo..jangan tinggalkan mommy.. :(

Tapi kan..semalam aku ada perasan sesuatu taw..macam ada sesuatu kacau dia..pastu dia macam marah..tapi lepas tu..dia ok jek main...erm..tolonglah... Ya Allah..panjangkan la lagi hayat dia...aku sayangkan dia macam anak sendiri...kalau mati,..biarlah mati disebabkan usia.. :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

marilah mengomen-mengomen