Isnin, 8 Oktober 2012

ttc : Testimoni makan JPD

Assalamualaikum semua..Monday Blues...ehehehhee...

ehemmm..ingat tak sebelum ni aku pernah update entry kat korang tentang aku nak cube jamu pengantin dara? Aku da habis makan dah.   Rawatan selama 3 hari taw? 

Pengalaman aku? Aku berpuas hati la dengan JPD ni, sebab memang ada keluar keputihan2x..pastu hari yang last tu...seketul besar keluar dari tutttuuttttttttttttt...!! Sangat terkejot...tapi gembira sebab keluar bende yg xelok tu dari tutttt aku kan..bagus lahh...pasni nak tunggu lagi 3 bulan untuk cuci lagi...Aku ada ambik gambar seketul besar tu..tapi malu nak share gn korang..lagi pun..gambar tu agak kabur sikit...

Yang hari pertama kua keputihan macam benang yg banyak taw..yg tu aku xambik pn gmbr sbb rase biasa jek..yg ketulan besar tu la..ak rse mcm pelikkk...n tekejot..Aku tnjuk taw kat suami mse tuu..dia pn tkejut..n dia ckp bgus la..aku mkn JPD ni..dpt kuakan bnde tuu kn...

Haaaaaaaaaa...lagi satuu..buat org2x yg da kwen...ehhhemm!! Malu sebenarnye..tapi kann......lps rawatan tu kann.................................mmg rse mcm malam pertama..!!SERIESSSSSS.....kalau nak tahu...kenelah cube..bru taww betul ke x....alamak..malu le......!! LARIKKKKKKKKKKKKKKKK!!!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

ok..da datang balik..fuh..penat larik...tu jek pgalamannyer..ahaha..klu ade soalan..leh tnye..klu leh jwb..aku jwb.. :p

k bye.

p/s : aku xjual pn JPD ni..ni testimoni aku je..yg btul2x ak rse.. :)

2 ulasan:

  1. Balasan
    1. sy beli gn akak ni..ni link blog dia..sebelum beli..kene jawab dulu soalan yg dia bagi.. http://sitijsd.blogspot.com/ soalan tntg mslh kite la..mcm snggugut ke..kitaran haid..n lain2x.. :)

      Padam

marilah mengomen-mengomen