Rabu, 21 November 2012

Grass Seed

Assalamualaikum semua..apa khabar hari ni..hope korang semua sihat2x semua..

So today...aku dah terima grass seed untuk shiro and shimo....yeayy!! Balik ni nak singgah beli tanah..nak tanam rumput..weeehoooo....!!

Da bace instruction untuk tanam rumput ni..alahai...da lame x tnam menanam smnjak ddk kat rumah bertingkat2x...takot mati je rumput tu nanti..!! ahahahha

So, nanti aku update ye..cmne gayenyer rumput aku tuuu..muahahahha....

p/s : tgn aku ni pns ke tgn sejok ekk?? :p

6 ulasan:

  1. rumput kucing ni tangan sejuk ke panas ke semua boleh.. huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. ahahaha..yeke..mari kite tngok...bjaye ke tak nanti..tkot xtmbuh je nanti...adoii...

      Padam
  2. rumput kucing ni utk ape fir??ni kalo akucite kt mak aku ni mau mengiau die nak jugak ni:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. utk makan, bagus la utk kucing..nanti lepas makan selalunyr dorang akn mntah balik..mne2x yg ade bulu ke dlm badan..bagus la untuk keluarkan hairball..

      Padam
  3. hahahaha..happy gardening..sila sorokkan benda tu dari furkids sebelum tumbuh elok..kalau x..baru naik bbrapa inci dah kene hambat... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ahahaha..harus la kak..mmg kene sorok...lg ank jntn tuu..ske sgt mkn daun..ahahaha..

      Padam

marilah mengomen-mengomen