Isnin, 19 November 2012

Pray for Gaza

Assalamualaikum semua..salam hari Isnin.

Hari ni, marilah sama-sama kita menadahkan tangan menyedekahkan Al-fatihah buat pejuang-pejuang Islam yang telah mati syahid.. -Al-fatihah....

Amin...

Pada aku..sesiapa sahaja yang meninggal di sana ialah pejuang.  Tak kira la...da tua ke..baby ke..tetap pejuang..

Semasa kita sedang kerja, sedang tido, sedang makan, sedang bergurau senda bersama anak2x..suami...adakah kita tahu apa yang mereka sedang alami di sana? Bagaimana tido mereka? Bagaimana makan mereka? Bagaimana keluarga mereka?

Kita bertuah, tinggal di bumi Malaysia ini,...aman dan bahagia.  Bagaimana saudara-saudara Islam kita di sana? Setiap hari, setiap saat berjuang untuk nyawa mereka..Masyallah....sayu hati aku bila melihat foto demi foto mangsa kezaliman Zionis.. :(

Yang mampu aku berikan hanyalah doa demi doa... Pada semua kawan-kawan, jangan lupa doakan untuk mereka ya.. Semoga Allah s.w.t akan makbulkan doa kita..insyallah...

p/s : hari ni, MCD beri breakfast free, betul ke pe dorang ckp tu? Tentang meraikan kemenenangan mereka? Maksudku Yahudi..erm..entah la ekkk...xberani nak kate pe2x... tapi aku xambik pun...mkn bubur bse je tdi..korang plak cmne?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

marilah mengomen-mengomen