Jumaat, 23 November 2012

sedihnya rasa hati

Assalamualaikum semua..

Hari ni aku rasa sedih..sebab tbe2x..adik aku wtsup kat aku cakap yg dia batuk2x..pastu kua bulu.  For ur info, aku ada bela kucing...2 ekor...tapi adik aku ni tak duduk sekali pun...kdg2x ada la balik hujung minggu.

Pastu, dia siap cakap yang kalau nak balik rumah, kene pakai mask.  Erm..aku terus sentap.

Pastu aku ckp kt dia..ikotlah nak buat ape pun..sebab aku da memang terase giler ble dia siap nk pkai mask ble blik rmh kt sni.  Selama aku bela anak2x aku tuu..tak pernah pn aku batuk keluar bulu...aku siap tido dengan dorang..tak pernah jadi cmtu pun..so aku macam tak faham bila jadi cmtu kat dia..

Aku tanye la kat dia..camne leh jadi cmtu..datang dari mane bulu2x tu, sedangkan awk da lame tak balik rumah sini.  Dia cakap..kan dia basuh baju kat rumah aku, so bulu2x tu ade la lekat.  Aku macam susah nak terima apa dia beritahu aku tu... Aku siap nangis bila dia beritahu cmtuu..

Aku selalu pesan kat dia..kalau nak main dengan kucing, mse cium2x dorang..jangan tarik nafas kuat2x..takot bulu masuk dlm idong...sebab dia tu senang kene selsema... Entah lah...dia sampai cakap aku ni tak sayang dia dan lebih sayangkan kucing.  Akak mane yang tak sayangkan adik...dan aku memang sayang anak2x aku tuu..

Entah la korang..sedih gilerrr...ni dia sampai batuk berdarah...sebelum ni pernah je batuk berdarah..aku siap teman dia g jumpa doktor..takde plak doktor cakap punca dari kucing...doktor cuma cakap tekak dia luka je..so darah tu datang dari luka kat tekak dia tuu..

Taknak cite kat suami..sebab nanti dia lagi sedih...so..cite jela kat korang.. :((

p/s : tak pernah pakse sape2x pun sayang anak2x aku tu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

marilah mengomen-mengomen