Isnin, 5 November 2012

Ttc : berurut dengan Mak Yong

Assalamualaikum semua,..salam isnin..ehehhe...adakah anda sperti saya? Tidak sukakan hari Isnin..ehhee..Macam Garfield, dia xsuke hari isnin so..dia buang semua hari isnin dlm kalendar dia...last2x..dia rse boring sbb takde hari isnin..yela...macam kita jgk..ble sesuatu ade...tak dihargai...ble da takde..dok rindu2x...kenn...?? :p

ok la...ok la..dok cite psl garfield lak...orang nak update psl Mak Yong ni haa.. Okey..Hari Jumaat lepas berakhir la sudah sesi mengurut dengan Mak Yong.  Uishh....rase cm gian pn ade nak berurut ni..sedappp...ehehehhe.. 

Lepas habis urut aritu, mak yong cume pesan..kalau ade berita baik..jgan lupe beritahu ya...ehehe..insyallah Mak Yong..jika ada rezeki dari-Nya...akan ku khabarkan pada mu..cewahh...

Erm..rupenyer, ramai jugak blogger yang berurut dengan Mak Yong ni.  Sebab dia cakap, orang yang berurut dengan dia..ramai cakap yang dorang update tentang makyong dekat blog.  Wah...kerlasss makyong taw... tahu pasal blog2x ni smua..ehehe...

Owh ya, makyong ada menawarkan khidmat bertangas dan sauna tauu...ade pakej lagii..haa..jangan tak tahu, mak yong ni dulu keje kat spa...so ade la pengalaman sikit2x.. :)

Kalau nak berurut lepas bersalin pun boleh je..kalau apa2x..boleh la kol makyong...kalau boleh..sebelum datang tu..buat temujanji dulu sebab makyong akan update dalam buku.   Kalau nak main kol arini, nak datang arini...kalau ade rezeki takde orang aritu..boleh la kan..kalau da penuh..tak ke ternganga..ehehhe..

Okey..untuk sape2x yang berminat, ini nombor telefon makyong ye... 012-4819795(makyong).  Okey tu je nak ceritanyer...tak tahu nak cerita pengalaman camne..sebab dalaman kan..kita xnampak.. :)

k bye semua.. :)

8 ulasan:

  1. oit..mak yong yg duk p16 ek...dulu aku urut dgn die gk lps bsalin..sgt baik...sgt peramah kn...mudah2akn...

    BalasPadam
    Balasan
    1. aah..dia le tuu..ehehhe..baik n pramah kn..insyallah kin..doa2xkan..amin..

      Padam
  2. nice blog. Font susah nak baca. Terpaksa copy paste masuk dalam notepad baru baca.
    Harap prihatin dengan mata saya ini hehehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha..yeke..ssh ek nak bace..baekkk..nanti tukar warna and pakai font yang lain..thanks.. :)

      Padam
  3. hai... baru nak tanya kat mana Mak Yong ni... pas baca komen baaru tau kat Putrajya upanya.. huhu~ jauh nak g..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ehehehe...puan k dok kat mane? saya takpe..keje kt sni, ddk pn kt sni..dkt la..

      Padam

marilah mengomen-mengomen