Isnin, 31 Disember 2012

31.12.2012

Assalamualaikum semua..apa khabar,...harap semua sihat..

Hari ni adalah hari terakhir untuk tahun 2012.  Wah..tahun depan da bertambah lagi umur aku..huwaaaa~~ macam xpcaye je tahun depan aku da berumur 27 tahun..ehehhee..issh ssh btul nak terima..ahahha..

Tahun 2012, opkos le ada kenangan gembira dan tidak.  Yang tak tuu,,,kte lupekan je..yang gembira tuu..kene ingattt..bleh x gitu? Ermm...setiap tahun mesti kita ade tetapkan azam kan? Aku ni..xde pun tetapkan azam..cume untuk tahun depan memang ada azam...!! cehh...semangat la tu knon..

Harap2x azam aku tu..akan tercapai lahh...aku xmo beritahu sebab..takot nanti xjadi kenyataan lak..so just keep it secret jelah ekk..ehehehhe... Korang pun, tetapkan la azam ye..tercapai ke tidak..tu cerita lain..yang penting kita ada sesuatu yang kita nk capai..kan??

K la korang..sebenarnya da 3 hari demam,..so xbrape larat nk type..hari ni pun terpaksa kerja sebab nak kene submit tuntutan kerja lebih masa hari ni.  Kalau tak,..memang da mc..sebab suhu badan dekat 39cc dah..huhuuu...

Selamat tahun baru dengan azam yang baru ye.. Sepanjang aku  berblogging ni...kalau ada entry yang buat korang terasa atau kurang senang..aku minta maaf k..marilah same2x kita mulakan tahun baru dengan semangat yang baru!!yeayyy...ehehhehe... Assalamualaikum...

5 ulasan:

  1. Happy new yr..mudah2an apa yg dihajatkan keberhasilan hendaknya..sama2 kita berusaha...gambattee!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. happy new year kak!! yup!!mudah-mudahan...saya pun doakan akan supaya apa yang dihajatkan akan dimakbulkan...usaha, doa, tawakal.. :)

      Padam
  2. Shasa, smg cepat sembuh...happy new year...may 2013 bring u happiness & tercapai segala impian...Amin! :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih ye...arini da sembuh..alhamdulillah... Semoga 2013 membawa lebih makna pada kita, insyallah...amin.. :)

      Padam
  3. hope 2013 membawa keberkatan dalam hidup kita same2 okey ;)jom follow my blog sambil buat bisnes okey ;)
    Siapa nak tahu tentang bisnes online Premium Beautiful Korset dan macam mane nak jana income besar melalui this bisnes, dapat free trip dari company seperti Shanghai, Paris, Holland etc, dapat car fund and boley pilih nak pakai kereta ape, semuanya I boley explain. So, pm saya jika berminat nak tahu atau set appointment dengan saya. Nadia- 0179062795

    http://lyranadya.blogspot.com/2012/12/why-i-choose-premium-beautiful-business.html

    BalasPadam

marilah mengomen-mengomen