Isnin, 10 Disember 2012

Kegilaanku : Running Man

Assalamualaikum semua....salam isnin.. Alhamdulillah..masih lagi diberi peluang untuk bernafas, dan beribadat..insyallah...

So, hari ni..nak share la skit pasal kegilaan aku yang TERKINI.  Chewaahh..ko pikir ko artis nk update?? ahahaha... kasi la chance aku nak jadik artis kejap...

Lately, aku  memang giler tengok Running Man ni..sangat2x besttt!! Sebab ape? Sebab rancangan ni kelakar, pastu semangat bersukan, haihh..macam2x arrrr... Yang paling best taw, dorang tunjuk tempat2x kat korea yang menarik, makanan2x dorang...ermm..sangat terliur okehh..

Pada aku rancangan ni sangat2x best lahh..kita boleh tengok negara orang macam mana.  Pastu aku dengar kemungkinan Malaysia pun nk buat Running Man nih...Wowwww...sangat baguss kann?? Kalau orang luar negara tengok, and terpikat dengan kecantikan negara kita ni...mesti dorang nk melancong kat sini kan?? ehehehhee...

Haaa....peserta favourite aku kat running man ni nak taw sape?? JONG KOOK!! sangat hensemm..dan peserta yang paling kuat sekali.  Peserta-peserta lain selalu akan komplot untuk keluarkan dia dulu sebab dia sangat kuat...kalau setakat sorang..takkan mampu la nak keluarkan dia...ahahhaa...giler hebat.. :p

Mesti korang tak paham kan ape yang aku cerita.  Korang kene tengok, baru paham... Kalau nak tengok, boleh carik kat youtube je, and kat astro channel 393.  Okeh??

cute kan? Owh Jong Kook!!
Okey dah2x...berangan lebih...walaupun ape pun..my mutoq tetap dlm hati kuuu..cewaahhh...ahahahaha... Okey semua,..assalamualaikum...!! :)

8 ulasan:

  1. Shasa, i pun peminat running man!!!! kalo dulu sanggup masuk opis awal every friday coz nak balik awal tgk runnung man. tapi sejak2 dah tgk internet nih, x yah susah2 dah... bebila je bleh tgk... hehehhe :-)seronok tgk lawak diorang yang selamba tu. I dah tgk since first episode dia sampai la yg latest. mmg the best la.

    BalasPadam
    Balasan
    1. yeayy...ade peminat!! ahahaha..kan?? dorang lawak giler kann..eeii..da la minat jong kook, jakgi asek kene tindas jekk..huhh... :p

      Padam
  2. Balasan
    1. ehehhe..klu suke korea, tengok la.. :p

      Padam
  3. Suka jugak!! Kwang soo paling leh blah..tp kalau xde dia x best plak

    BalasPadam
    Balasan
    1. taw xpe..kwang soo si zirafah! alaa kak, si haha gn belalang pun same jek, dua2x ni betrayer...aahahhaa...yang si jong kook tu baik sangat, selalu percaya kat orang..padahal orang nak sangat keluarkan dia tu..

      Padam
  4. yeay ada team dah..skg aku 2-3 episod kedepan sebab kdg tak dpt follow yg on friday tu.

    so aku tgk online...hehehe...

    - aku yg malas nk login id-

    si cantik liciey..kahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. ahaha..taw xpe..ak tgok online je..nk tnggu yg marathon tu...pkul 3 pagi baru habis..tak larat aku nak tunggu. ko ni asik malas je kn..arini jadik k sushi!! ;)

      Padam

marilah mengomen-mengomen