Rabu, 23 Januari 2013

ganti tempat orang

Assalamualaikum semua...apa khabar,...esok cuti kan?? seronoknyerrr...tapi Jumaat kerja semula.  Boleh je nak ambil cuti, tapi tak best la..suami keje..so same2x keje la..boleh jimat cuti kan? Korang lak camne? Cuti tak? Or da planning nak bercuti dengan keluarga??ehehe..

Rasa macam lame je tak update.  Hari ni nk update pasal kene ganti tempat orang.  Tadi dapat panggilan..kene ganti PA kepada KSU.  Adehh...terus tersentap.  Sebab..aku baru lagi kat tempat ni..baru 6 bulan..so rasa macam xcukup lagi pengetahuan tntg keje2x kt sni membuatkan aku rasa xlyak untuk jaga orang yang setinggi tuu..ehehhe.. Yela, before this aku kat kementerian pelajaran 5 tahun. Lame tu..tetibe tukar kementerian lain...keje pun lain kan..so kene la banyak belajar lagi.

Petang ni aku kene bagi jawapan, sama ada boleh ke tak.  Kalau ada orang kat bahagian aku ni, maknenyer aku kene la ganti..kalau takde...xyah la aku ganti..adoiii..mintak2x dorang ni semua da hal jumaat ni..aku xnak gantii..adeeiii...NEBESNYERRR...

k papaiiii.. :p

4 ulasan:

  1. awk kerja gomen?? sama la..tp saya under KPKT....awk kementerian mane>?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ehehe...aah.., saya kem. sumber manusia..eheheh..

      Padam
  2. hubby saye pn gomen amik cuti hr jumaat :D sbb sy keje flexi je..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Manja Lara : yeke..hubby sy kje swasta,..ehehe..hari ni keje..sebab hubby keje kann..so wifey pun keje...ehehehe..klu tak..boring dok rumah sorang2x..:p

      Padam

marilah mengomen-mengomen