Jumaat, 11 Januari 2013

TTC : Puan Mengandung eh?

Assalamualaikum....

Ehehehhehe...baca title entry aku hari ni, Puan Mengandung eh? Sebenarnya, tadi aku g Alamanda, pastu aku beli susu Anmum Materna yang untuk ibu mengandung tuu..  Yela, nak cuba la minum susu tu memandangkan sesuai untuk ttc cm aku ni kan..ehehhehe... Mule2x nak ambik, tengok ramai orang..xjadik...

Pastu, aku pusing balik,..tengok ada lagi akak tu...huh..ambik jelah kann...Masa aku ambik je susu tu, terus akak tu tanya, puan mengandung ke? Aku terus senyum, (jawab dalam hati,.amin...) eh..taklah..saya tolong belikan untuk kawan saya..ahahahahaha...giler terkejot orang tu tanye..camtu aku jawab, boleh gitu?

Dia siap terangkan lagi, nanti minum susu ni 2x sehari ye.  Baiklah akak...nanti saya sampaikan pada 'KAWAN' saya tu..terima kasih kak...lepas je dari tempat tu...aku terus tersenyum lebar n tergelak sorang.  Mintak-mintak masin la mulut akak ye..ehehehhehe...

Walaupun orang cakap gitu pun dah buat aku rasa hepi..apetah lagi kalau betul2x kan..owhhh..bahagianya....ok..nak berangan jap...

bye.....ehehheheheh

8 ulasan:

  1. bagus btol ko ni fir..insyaAllah mudah-mudahan..aku doakan kawan aku yg sorang ni dimurahkan rezki cahaya mata...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. amin...ehehehe..cube la yg mne boleh bet..tahun ni nk usaha lebih kuat lagi..insyallah..mudah-mudahan ada rezeki untuk aku... :)

      Padam
  2. Saya dah follow awk yunk~
    keep in touch dear...

    BalasPadam
  3. same goes!!tp sy minum enfamama..heheh..kdg2 hi goat+kurma+badam..

    BalasPadam
    Balasan
    1. yeke...ehehehhe..sedap x enfamama?? Tu la...nanti nak beli hi goat premium, yang ada madu gn kurma sekali..ehehehe..

      Padam
  4. Suspen juga nak tau jika masin mulut kak tu.... Neways, salam perkenalan.. jemput singgah kat blog sy ya.. tq dear...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ahahahaha....moga2 masin la mulut akak tu...ok...da follow..ehehhe

      Padam

marilah mengomen-mengomen