Isnin, 4 Februari 2013

CD01 : 4.2.13

Assalamualaikum semua...just to update my blog...

Hari ni bermula la CD01.  Tak berjaya juga usaha kali ni...tak ambil supplement apa pun.  Cuma ada amalan-amalan tertentu je..ehehhee..

So, usaha kali ni nak mencuba air rebusan taugeh dan air kunyit,ehehehhe.  Mari mencuba petua yang ada.... So, doakan aku berjaya kali ni ye kawan-kawan.. :)

Okey, kat bawah ni aku tepekkan cycle yg lepas...cekidaoutttttt...


6 ulasan:

  1. Balasan
    1. Thanks yana...insyallah..doakan sha ye..? :)

      Padam
  2. L pnyer last month plan pn xjadi sha.. now cd 14 :S

    BalasPadam
    Balasan
    1. Erm..sama la kite ye,.. now cd14? da cycle baru la ye? bila jangka piyed?

      Padam
  3. 23.. tiap2 bulan same je.. skg ni L amik vit E je.. xamik sup laen

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la...sha ingat nak ambik vit E jugak...untuk suami sekali,..tengok la camne cycle kali ni,..kalau xmenjadi..usaha cara len plak...

      Padam

marilah mengomen-mengomen