Ahad, 8 Mei 2011

Beb! Aku da bertunangg!

urrmm..xsangkenyer aku da jadi tunangan Mohd Azizi..ehehe..yup...1 Mei 2011 baru-baru ni.  Sori la lame da xupdate..sangat2 busy memandangkan risik bulan April n bulan Mei dah tunang..banyak preparation nak kena buat..semua preparation wat sama-sama dengan encik tunang..so xde devide pe2 tugas pn..urm..tp srnok la..tp cm biasa la..bajet lari dari yg dirancang..but..its okey..smuanye pn da selesai n berjalan dengan lancar.. :)

Baju tunang aku sangat cantek..!! And aku rase macam nak sewakan pun ade sebab lepas ni nak pkai untuk ape lak kan?? Rase-rase ade tak orang nak sewa baju tunang aku??ehehe..pastu..dulang hantaran pn aku nak sewakan gak..yang puteh ade dalam 3 jek..yg hitam ade banyak..jap eh..upload pic..tgok kt bwh kehh?? Kalau-kalau rase cm nk sewa baju n dulang hantaran tu...email me at shasa_rossa@yahoo.com okeh?

this is me..wearing my dress

me with hantaran
me with d ring (korg zoom la ek klu nk tgok..eheheh)
hokeh..selesaii...tu jela leh aku upload..byk2 kang..bosan lak korang..ehehehe..klu2 rse nk sewa bju or bekas hantaran tu..email ar aku..klu nak tanye2 pn leh gak..klu aku leh jwb..aku jawab la key.. k la..aku agk bz ni..xleh nk pnjg2 untuk entry kli ni..len kli ade mse ak update lagi okeh..jmpe korg ag pasni..bye2..luv u..muah..Assalamualaikum w.b.t.. :)